16 February 2013

PERIOD KU TING TONG LAGI

Assalamualaikum wbt

Haiii... period ku ting tong lagi  ke agaknya ya... erm, beberapa hari lepas cramp jugak perut ni + cramp betis / kaki mcam dolu2 nak dtg cik p... aku dah happy dah... hatiku berbunga2... :)

Hari khamis 14hb pada CD 22 ada sticky spotting jer... kalau ikutkan DPO 14 baru cik p ku datang... tapi ni DPO 12... erm entah la ya... tapi sampai hari ni flow cik p ku xde... haisshh... daku dah mula fed up dah ni dgn cik p yg mcm gini.. serius... aku rindu kan period flow ku yang dulu...uwaaaaaa.... emosi pun dah xstabil ni... :( mungkinkah effect duphaston yang ku ambil dekat 21 hari ni? emosi aku kalau terlebih fikir n stress2 jadi semacam je, pastu selera makan macam xleh nak tahan2 jugak ---> gud good idea salahkan ubat lagi... ubat jugak jadi mangsa supaya xde rasa bersalah sgt kalau berat badan naik kan... hurmmm...

Mungkin langkah terakhir, aku nak cuba ubat herba cina lah kot untuk lancarkan flow ni... harap2 menjadi la ... memang aku tahu... gara2 cyst yang menyebabkan period flow ku jadi ting tong ni... habis tu mcm mana? dalam masa sama aku tgah amek duphaston ni... erm dalam 4-5 hari lagi baru hbs telan ubat tu...

Xpela, sebagai alternatif, aku pegi beli lah dulu ubat herba cina tu... hurm... in case nanti rasa mcm bleh telan nanti, daku telan jer.. flow cik p ku cenggini jugak, aku akan amek gak ubat herba cina tu...huhuhu...




No comments:

Post a Comment

Sudi-sudi kan lah meng 'komen' ... thanks yaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...