18 February 2013

BLOOD TEST : FSH & LH

Assalamualaikum wbt



pagi tadi aku buat blood test ujian darah untuk day 2 ... FSH dan LH ... walaupun sebenarnya arini bukanlah day 2 tapi day 3... erm, ok jer... yg aku tau FSH dan LH ni bleh wat dari day 2 - 5 rasanya ... bleh baca link ni ... ok, yang tu pasal range result nya kan... bukan psl hari ke berapa buat blood test tu... cer tengok link ni plak ... ok? done ...

tadi daku buat blood test tu dekat gribbles pathlab je... dah memang biasa kat pathlab tu...sampaikan staff pathlab tu pun dah kenal aku... huhu... harga bagi setiap ujian darah kat pathlab tersebut :

1. FSH - RM 39.00
2. LH - RM 26.00
3. ESTRADIOL - RM 32.50
4. PROGESTERONE - RM26.00

Erm, kalau di kira-kira dah beratus dah daku laburkan ongkos kat pathlab tu.. :)
kiranya pelabur yang berjaya jugak daku ni.. dan jugak pengunjung yang setia... hahaha... 
apapun ku sanggup asalkan jangan benda-benda yang boleh memudaratkan diri sendiri dan orang lain ... masa first time staff pathlab tu nak cucuk jarum, punyalah aku seram... aku takut jaruuuummmm... tapi sekarang ni bila dah biasa buat dan banyak kali sangat... rasa mcm kena gigit semut je ... cehhh, berlagak jer lebih aku ni kan... erm.. not good ok... 


No comments:

Post a Comment

Sudi-sudi kan lah meng 'komen' ... thanks yaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...