17 February 2013

UBAT HERBA CINA

Assalamualaikum wbt

Semalam daku dah pergi beli ubat herba cina untuk lancarkan cik p. Auntie kedai herba tu ckp ubat tolak period... Hehe... 1 botol kecik tu ada lah 15 biji dan harga rm 30. Cara makannya 3 biji skali makan 2 x sehari semasa perut kosong. Minum dengan air suam. Ini lah ubatnya.... Hehe...

Daku dah ambik mlm smlm 3 biji dan pagi ni 3 biji... So tinggal lagi 9 biji... Kita tengok nanti camne... Arap2 nya dengan izin Allah cik p ku kembali ok... Huhuhu...

Erm... Ms nak beli ubat semalam Auntie tu siap tnya detail lagi period skrg hr ke berapa? Flow kluar mcm mana? Darah warna apa? Skrg plan nk pregnant x? Detail kan? Mestilah... Mcm pharmacist gteww... Kan jadi apa2 kat patient die...die jugak yg susah... Aku pun susah maa...

Ok, cenggini die cdg kan aku ambil skali ngan pil lagi satu untuk kesuburan katanya... Bagi telur keluar ...maksudnya, nanti after telan pil tolak period tu dia suh amek pil keluar telur plak... Bagi aku, biar lah dulu yang tu... Sbb skrg ni aku just nak bg cik p ku lancar jer... Lagi pun nanti lagi berapa hari je aku ada app untuk IVF.

Erm... Ok... Next entry daku citer cmne app ngan gynae pasal IVF nanti... Wassalam ... ;)

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudi kan lah meng 'komen' ... thanks yaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...