09 February 2013

Hepi Chinese New Year

Assalamualaikum wbt

Daku nk ucapkan selamat tahun baru cina kepada penganut agama buddha...

Apapun... Cuti adalah seminggu... Yahuu... Huhuhu... Tapi raya cina ni banyak beno dapat invitation card kenduri kawen sedara mara dan kawan2 kan...

Kalau ikutkan malas daku nk pergi...bknnya apa... Mesti ada je.mulut2 yang xde insurans bertanya dan sindir2 pasal anak...

Yela... Daku dah dekat 5 tahun kawen belum lagi ada zuriat... Ada sorg jiran tu area rumah aku ni... Suka sangat sindir2 aku psl blom ngandung la... Blom ada anak la..dia ingat aku xpaham kalau ckp ngan org sebelah tapi kata2 pedas tu tuju kat aku... Apa ko ingat aku ni xde perasaan ke... Ko ingat aku ni xteringin nak ada anak mcm ko yg slalu ke hulu ke hilir kelek anak ko yg baru umur 2 tahun tu (w/pun umo ko da 40++an)

Oppss..sori..teremosi plak... Bukan apa... Sedih tau org2 yg jenis mcm ni... Bkn daku yg sedih..tp daku sedih bg pihak diorg...my hubby said ... Org2 mcm ni myb dengki ngan hidup kita... Yela...sibuk dok nk amek tau psl org... Hdup sdiri xde seri gamaknya dok sibuk kan hal org... Myb our life is better than their life ... Erm... Mungkinlah ;)

K... So pasni... Kalau nk ckp psal zuriat2 dengan golongan sama mcm ku lambat dpt zuriat...jgn nak sibuk2 tanya + sakitkan hati... Apa yang kami mahu hanyalah DOA dari anda... Huhu... Adioss... Wassalam...

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudi kan lah meng 'komen' ... thanks yaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...